Onze leveringsvoorwaarden & Privacyverklaring
Download hier onze leveringsvoorwaarden.
Privacyverklaring De Goede Praktijk
Deze pagina is voor het laatst aangepast op 31 december 2020.Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we u weten welke gegevens De Goede Praktijk verzamelt als u van onze zakelijke dienstverlening gebruikt maakt en/of een training bij ons volgt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies hoe wij werken.
Dit privacy beleid is van toepassing op alle diensten van De Goede Praktijk. U dient zich ervan bewust te zijn dat De Goede Praktijk niet verantwoordelijk is voor het privacy beleid van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van onze dienstverlening geeft u aan het privacy beleid te accepteren. De Goede Praktijk respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.
Ons gebruik van verzamelde gegevens
Wanneer u een vraag stelt via het contactformulier of zich aanmeldt voor een van onze diensten vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de vraag te kunnen beantwoorden of de dienst uit te kunnen voeren en om u te informeren over onze producten en diensten.
Voor het voorleggen van vragen houdt dit in:
• voornaam, achternaam, e-mailadres en telefoonnummer.
Voor deelname aan trainingen gaat het ook om:
• adres, postcode, woonplaats van de deelnemer, het bedrijf waar hij/zij werkt en de functie die hij/zij vervult.
Met deze gegevens stuurt De Goede Praktijk deelnemers persoonlijk via de mail informatie toe. Fysieke cursusmaterialen kunnen worden met de gegevens worden verzonden naar het privé of werkadres. Uw gegevens worden opgeslagen in onze systemen.
Voor de financiële afhandeling van De Goede Praktijk opdrachten en zakelijke deelname aan onze trainingen zijn de volgende gegevens nodig voor het afhandelen van de betaling.
• Bedrijfsnaam
• Voornaam
• Achternaam
• E-mailadres
• Adresgegevens
• Eventueel inkooporders of kostenplaats nummer
Voor deze gegevens heeft De Goede Praktijk een verwerkingsovereenkomst met Snelstart (ons boekhoudpakket om aan de wettelijke verplichting van de Belastingdienst te voldoen). Meer informatie over de beveiliging van gegevens door Snelstart is hier terug te vinden:
Samen genomen slaat De Goede Praktijk gegevens op, op beveiligde servers van De Goede Praktijk en/of die van een derde partij (Dropbox, Onedrive, GoogleDocs en/of Snelstart).
Doeleinden
We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit privacy beleid tenzij we van tevoren uw toestemming hiervoor hebben verkregen.
Derden
De informatie wordt niet met derden gedeeld. In enkele gevallen kan de informatie intern tussen de specialisten van De Goede Praktijk gedeeld worden. Het gaat hier met name over emailadressen. Onze specialisten zijn zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.
Cookies
Bij gebruik van onze online diensten verzamelen we gegevens via cookies. Cookies zijn tekstbestanden die op je apparaat worden geplaatst om standaard internet log-informatie en informatie over bezoekersgedrag te verzamelen en te analyseren. Deze informatie wordt gebruikt om het bezoekersgedrag op de website te evalueren en statistische rapporten over online-activiteiten op te stellen. We registreren uw interactie met onze online platforms om onze content en diensten te kunnen verbeteren.U kunt uw cookievoorkeuren altijd zelf via uw browser-instellingen beheren. U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen. Zie hier voor een toelichting.
Veranderingen
Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze website. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze site, kunnen leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.
Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen ?
U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Dit kunt u zelf doen via de persoonlijke instellingen van uw account. Daarnaast heeft u het recht om eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door ons bedrijf en heeft u het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat u bij ons een verzoek kunt indienen om de persoonsgegevens van u waarover wij beschikken in een computerbestand naar u of een ander, door uw genoemde organisatie, te sturen.
Wilt u gebruik maken van uw recht op bezwaar en/of recht op gegevensoverdraagbaarheid of heeft u andere vragen/opmerkingen over de gegevensverwerking, stuur dan een gespecificeerd verzoek naar info@degoedepraktijk.nl
Aanpassen/uitschrijven Inspiratie Update
Onderaan iedere mailing vindt u de mogelijkheid om uw gegevens aan te passen of om u af te melden.
Aanpassen/uitschrijven communicatie
Als u uw gegevens aan wilt passen of uzelf uit onze bestanden wilt laten halen, kunt u contact met ons op nemen via info@degoedepraktijk.nl.
Vragen en feedback
We controleren regelmatig of we aan dit privacy beleid voldoen. Als u vragen heeft over dit privacy beleid, kunt u contact met ons opnemen:
De Goede Praktijk
Contactpersoon: Alex van der Wal
M. 06-53823627
E. info@degoedepraktijk.nl
W. www.degoedepraktijk.nl
KvK-nummer: 30224673