Onze Goede Praktijk

in leveringsvoorwaarden &

in privacybescherming

Leveringsvoorwaarden

Download hier onze actuele leveringsvoorwaarden.

 

Privacyreglement

 

Deze pagina is voor het laatst aangepast op 23 september 2020.

Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we u weten welke gegevens De Goede Praktijk verzamelt als u van onze zakelijke dienstverlening gebruikt maakt en/of aan onze Academy diensten deelneemt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies hoe wij werken.

Dit privacy beleid is van toepassing op de diensten van De Goede Praktijk waar de  dienstverlening van De goede praktijk onder valt. U dient zich ervan bewust te zijn dat De Goede Praktijk niet verantwoordelijk is voor het privacy beleid van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van onze dienstverlening geeft u aan het privacy beleid te accepteren.

De Goede Praktijk respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.

Ons gebruik van verzamelde gegevens
Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren en om u te informeren over onze producten en diensten.

Voor deelname aan de challenges video’s van de goede praktijk, houdt dit in
• voornaam
• achternaam
• e-mailadres

Met deze gegevens stuurt De goede praktijk deelnemers persoonlijk via de mail informatie (met mailteksten en video’s) toe.

Uw gegevens worden opgeslagen in ons Active Campaign systeem. Meer informatie over de beveiliging van gegevens door Active Campaign is hier terug te vinden:

Voor de financiële afhandeling van De Goede Praktijk opdrachten en zakelijke deelname aan onze trainingen zijn de volgende gegevens nodig voor het afhandelen van de betaling.

• Bedrijfsnaam
• Voornaam
• Achternaam
• E-mailadres
• Adresgegevens
• Eventueel inkooporders of kostenplaats nummer

Voor deze gegevens heeft De Goede Praktijk een verwerkingsovereenkomst met Snelstart (ons boekhoudpakket om aan de wettelijke verplichting van de Belastingdienst te voldoen). Meer informatie over de beveiliging van gegevens door Snelstart is hier terug te vinden:

Samen genomen slaat De Goede Praktijk gegevens op, op beveiligde servers van De Goede Praktijk en/of die van een derde partij (Active Campaign en/of Snelstart).

Doeleinden
We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit privacy beleid tenzij we van tevoren uw toestemming hiervoor hebben verkregen.

Derden
De informatie wordt niet met derden gedeeld. In enkele gevallen kan de informatie intern gedeeld worden. Het gaat hier met name over emailadressen. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

Cookies
Bij gebruik van onze online diensten verzamelen we gegevens via cookies. Cookies zijn tekstbestanden die op je apparaat worden geplaatst om standaard internet log-informatie en informatie over bezoekersgedrag te verzamelen en te analyseren. Deze informatie wordt gebruikt om het bezoekersgedrag op de website te evalueren en statistische rapporten over online-activiteiten op te stellen. We registreren uw interactie met onze online platforms om onze content en diensten te kunnen verbeteren.

U kunt uw cookievoorkeuren altijd zelf via uw browser-instellingen beheren. U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen. Zie hier voor een toelichting.

Veranderingen
Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze website. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze site, kunnen leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen ?U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Dit kunt u zelf doen via de persoonlijke instellingen van uw account. Daarnaast heeft u het recht om eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door ons bedrijf en heeft u het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat u bij ons een verzoek kunt indienen om de persoonsgegevens van u waarover wij beschikken in een computerbestand naar u of een ander, door uw genoemde organisatie, te sturen.

Wilt u gebruik maken van uw recht op bezwaar en/of recht op gegevensoverdraagbaarheid of heeft u andere vragen/opmerkingen over de gegevensverwerking, stuur dan een gespecificeerd verzoek naar info@degoedepraktijk.nl.

Aanpassen/uitschrijven Inspiratie Update
Onderaan iedere mailing vindt u de mogelijkheid om uw gegevens aan te passen of om u af te melden.

Aanpassen/uitschrijven communicatie
Als u uw gegevens aan wilt passen of uzelf uit onze bestanden wilt laten halen, kunt u contact met ons op nemen via info@degoedepraktijk.nl.

Vragen en feedback
We controleren regelmatig of we aan dit privacy beleid voldoen. Als u vragen heeft over dit privacy beleid, kunt u contact met ons opnemen:

De Goede Praktijk
Contactpersoon: Theo-Jan Heesen

Fruinplantsoen 2, 3571 PN Utrecht
M.   06-22602347
E.     info@degoedepraktijk.nl
W.   www.degoedepraktijk.nl
W.   www.degoedepraktijk.nl

KvK-nummer: 30224673

Type uw zoekopdracht in en druk op enter om te zoeken in de website